Lørdag og søndag var der personer der oplevede at de ikke kunne gå kontakt til InfoLand serveren.
Det blev rettet søndag eftermiddag. Problemet lå i en router der hvor serveren er placeret.
På en eller anden teknisk måde var der spærret for nogle enkelte internet udbydere.
Så omkring 20% af dem der bruger InfoLand, bare ikke kunne komme i kontakt med serveren og fik at vide at den ikke fandtes.
Det beklager vi og datacenteret mener at have det nye udstyr på plads, så det ikke kan ske igen.

2 Comments

  1. Hej Infoland
    For vores vedkommende startede problemerne allerede torsdag, så vi har ikke kunne bruge vores email siden torsdag aften. Mandag morgen virkede den igen. Jeg må sige at det er yders utilfredsstillende at det tar så lang tid at få et problem løst.
    For tandslet.dk vedkommende har vi ca 30 brugere at emailsystemet.

    Hilsen Preben

  2. Enig, vi har haft de samme problemer. Det er meget ærgerligt, da vi jo konstant reklamerer for hjemmesiden http://www.2sogne.dk og vores nyhedsmail. Kommer man gentagne gange ind på en side der ikke fungerer, dropper man ofte siden fremover, derfor ærgerligt. Det kan være nok så vanskelig en proces at skabe interesse for vores hjemmside. Så, håber stabiliteten fremover er bedre?
    Hilsen Ib

Skriv et svar